fredag 1 oktober 2010

Hojen preppad inför segagubbar i morgon

Inför segagubbar i morgon har jag lagt på ett par Michelin S12. Enligt rykten så ska det var ganska sandigt så jag hoppas att det ska funka.

Dagen till ära så har jag också monterat en Husaberg original styrdämpare. Jag brukar köra med Öhlins styrdämpare men så vitt jag vet så ska det inte vara någon större skillnad på dämparna. Det bli i alla fall intressant och se hur det funkar i morgon.



Den sitter väldigt smidigt in under styret så risken för att slå i några av sina ädlare delar ser ut att vara minimal. Efter monteringen så sitter styret 10mm högre upp men det passar mig ganska bra.

Jag känner också att jag inte riktigt har fått upp farten på hojen ännu så en tretimmars genomkörare i morgon hoppas jag gör susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar