tisdag 28 september 2010

Andra intrycket av hojen

Andra intrycket av hojen blev betydligt bättre. Inför helgens körning så hade jag justerat spelet på gasen och satt på ett par skapliga Michelin S12 bak och M12 fram. Det blev en fantastiskt stor skillnad. Originaldäcken har nog ett och annat övrigt att önska i endurospåret.

Jag har inte riktigt fått upp samma fart som på min gamla 250 men jag är nog på god väg. Om jag justerar in fjädringen och sätter på en styrdämpare så tror jag nog att Husaberg och jag ska kunna bli riktigt bra kompisar.

För att få ha hojarna i fred så är garaget bestyckat med lås, larm och övervakningskamera. Hojarna är också fastlåsta med godkända kättinglås i min 200kg tunga arbetsbänk. Larmet är också kopplat på två olika sätt till Securitas larmcentral. Så nu hoppas jag att jag får ha hojarna i fred men helt säker kan man ju aldrig vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar