fredag 30 december 2011

Det börjar trilla på plats....

Nu är jag hemma efter att ha lämnat Ronnies bror Dan på Arlanda. Han är igenom säkerhetskontrollen och har förhoppningsvis redan fått i sig en jäger och en pilsner. Han har idag åkt från Värmland för vidare färd mot Argentina. I bagaget har han bromsklotsar och ytterligare ett nav till Dodgen som jag inhämtat i Spånga + lite "dollares" för att ha till ett stilla samtal där det inte finns kameror... 
Tack till ALLA som mycket välvilligt erbjudut sina tjänster i alla ledder och nivåer!!! Min telefon har gått varm under dagen.

Ronnie var, sist jag talade med honom nästan igenom hela besiktningen med hojen.


Mitt och Dans senaste samtal med Ronnie..... HÄR!

Och nu - klar med besiktningen Lyssna!
/per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar