onsdag 19 januari 2011

Raka spåret till SÖS

Igår landade jag på Arlanda fick jag en jättefin t-shirt med lite sköna citat på. Tack så mycket för det och jag hoppas kunna bjuda på fler citat framöver.

Jag pratade med sjukvårdsupplysningen på vägen hem från Arlanda och det tyckte jag skulle åka raka vägen till akuten på SÖS. Vi var där vid ca 22 i går kväll. Körde lite vanlig röntgen och undersökningar. Ingen vet fortfarande vad som är trasigt. Det är ingen brutet och man hittade ingen på magnetkamera i Chile. När jag gick ut från SÖS 04:30 så var deras bästa teori är att jag har skadat musklerna som håller fast skulderbladet och bröstkorgen men ingen vet säkert. Det slutade i alla fall med att de utrustade mig med 200st Citodon och så skulle jag få en remiss till sös om några veckor eller så.

För att snabba på lite så har jag dock bokat en tid på Sophiahemmet i morgon hos en ortopedexpert. Så jag hoppas dom kan reda ut lite mer vad som är trasig i axeln.

Håller också på att sorterar bilder och skriver lite för att kunna hålla ett föredrag framöver för intresserade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar