måndag 31 januari 2011

Efter Dakar

Börjar nu på riktigt landa i verkligheten igen efter Dakar äventyret. Hojen är på väg tillbaka över Atlanten och kommer tillbaka till Sverige i slutet av februari.

Foto: Marie Hessel

Axeln blir sakta bättre och bättre. Nu kan jag i alla fall lyfta armen rakt fram. De flesta dagarna klarar jag mig också utan piller. Det är bara om jag råkar nysa en dag som jag behöver ta lite piller på kvällen för att kunna sova ordentligt. Ska på återbesök den 7/2 och titta vidare på axeln. Får se hur det går men Vasaloppet ligger ordentligt i farosonen.

Efter att ha kört Dakar rallyt i fyra dagar med trasig axel innan motorn på hojen la av så börjar jag fundera på att försöka igen. Det är ganska många saker som måste trilla på plats men jag är riktigt sugen på att försöka en gång till. Familj, ekonomi och jobb måste gå ihop samtidigt som en hoj ska byggas och testas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar