måndag 6 juni 2011

LGO produkter ny sponsor



LGO produkter är ny upplagd sponsor på min supporter sida.

LGO hjälper mig med tankarna och mycket annat specialtillverkat på Dakar hojen. I dagarna har jag fått tillbaka hojen efter den sista justeringen. Tankarna har justerats i bakkant för att körställningen ska bli mer som original Husaberg. Totalt så har jag nu plats för 30liter bensin vilket är 0,4 liter mer än tidigare.


Mitt fokus just nu är att få hojen körklar så att jag kan träna lite på den. Det skulle nog inte vara så dumt att ha kört lite längre än 1,7km på hojen innan nästa gång jag står på startlinjen i Dakar.


Det som återstår innan den är körklar är bränslepumpar, luftfilter och lite mindre elektronik fippel. Nu är det alltså ganska nära innan den glå gula Dakar hojen kan skådas på en crossbana nära dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar