söndag 5 juni 2011

Köp en kilometer

Min satsning "köp en kilometer" gick ganska bra till en början då de 10 första som köpte tre eller fler kilometer fick en riktigt Dakar keps.


De 10 kepsarna är nu på väg till sina nya ägare via postverket.


Det verkar som om min kilometer satsning funkade bäst när det fanns en större uppsida på andra sidan. För att göra det ännu roligare att hjälpa mig med min dakar satsning så kommer jag att fixa till T-Shirts med lämpligt tryck. Alla som köper fyra eller fler kilometer kommer att få en av dessa specialdesignade T-Shirts.

2 kommentarer:

  1. Tackar för kepsen hoppas nu du kommer iväg och i mål.
    Ullmax har en fotbollsstrumpa(test version så prata med Anders) som jag gillar skarpt i cross stövlarna,
    Lycka till
    Magnus "piggis" Nilsson

    SvaraRadera
  2. Tack för kepsen! Den är fin och Mikael är avundsjuk.

    //Christina Berglund

    SvaraRadera