måndag 2 maj 2011

Köp en kilometer av mitt Dakar 2012

En välkänd Dakar profil hade ett bra koncept för Dakar 2011 som jag blev lite sugen på. Nu har jag stolt gjort en egen kopia för att göra det möjligt för den som vill att stötta min resa mot målet i Dakar 2012.

Jag har dock gjort det lite roligare. Alla som hjälper mig med en kilometer kommer att bjudas in till en provkörningsdag där den som vill får provköra en riktig Dakar hoj. Dagen kommer att vara när hojen är tillbaka i landet efter Dakar 2012.

Ni hittar mer information om att köpa en kilometer här.

För den som är sugen på att hjälpa mig lite mer så finns möjlighet att sponsra däck för en dag i Dakar. Läs mer om hur du kan få en riktigt nära kontakt med rallyt på min uppdaterade Supporter info sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar