torsdag 19 maj 2011

Anmälan till Dakar 2012

Anmälan till Dakar rallyt 2012 är inskickad till organisationen. Nu är det bara att vänta på besked om man får vara med eller inte.

Jag är lite nervös att dom bara ska titta på resultaten från 2011 års Dakar rally. Där kom jag näst sist första dagen efter att ha blivit bogserad 20mil. En krasch dag 7 som gjorde att jag slog axeln ur led. Sedan kämpade jag på med fruktansvärda smärtor till etapp 10 där motorn dog.

Själv tycker jag att jag kämpade på ganska bra men tittar man bara i resultatlistan så är det klart att det inte ser så imponerande ut.

Nu håller vi tummarna....

2 kommentarer:

  1. Tjena!

    Håller tummarna att du får åka igen så vi soffåkare har nån å följa. Kommer du ha samma upplägg som förra året med Team Scandinavia?

    /Micke

    SvaraRadera
  2. Det är fortfarande lite oklart hur service och support kommer att se ut. Jag var mycket nöjd med förra årets upplägg men troligtvis kommer det se lite annorlunda ut i år. Jag återkommer när det börjar klarna.

    SvaraRadera